Informasjon høst 2024

INFORMASJON

Det har vært utfordringer rundt driften av heisen den siste uken. Vi har i den
sammenhengen hatt flere utbedringer av reparatør. Heisen har så kommet i drift igjen.

Dette er forårsaket av deler som har gått i stykker i låsemekanismen av dørene. Ny deler
er bestilt og underveis.

Vi har hatt spesielt fokus med oppfølging av seksjonseiere som er avhengig av heis for å
ta seg inn og ut av gården under denne perioden.

Endelig utbedring av heisen antas utført mandag 28/10.

Det var utfordringer med nettverket i Askergata 1 tidligere i månedsskifte
september/oktober som vi i etterkant har fått informasjon om, skyltes en kabel som ble
ødelagt.
En større utbedring måtte til som forårsaket at nettet var nede over flere dager.

Det har vært bestilt service til hoveddøren til gården i dag, da det er meldt inn problemer
med hoveddøren.
Ved besøk fra Access Låsspesialisten er det ikke funnet feil under gjennomgang av
døren.

Rengjøring av ventilasjon og avløpssystemet er utført.
Det ble sendt ut informasjon om forestående prosjekt på e-post til alle seksjonseiere
03/09 & 24/09.
Styret tar kontakt ved eventuell videre oppfølging.

Vi minner om at utleie av seksjon skal meldes inn til styret.

Og seksjonseier har ansvar for å følge opp med bl. annet informasjon til sine leietagere.

Ved oppussing og renovering av seksjon skal dette meldes styret i henhold til avtaler i
sameiet.

Styret